Wednesday, September 23, 2009

| | rAyA pArt 2 : pErang mAlAm rAya | |


gare2 main mercon patah pokok bunge mak aku

Dah jadi tradisi kot, setaip tahun malam raya tak sah kalau xde mercon bunge api n pelite. Pelite 1kmapung buloe terang. Kampung aku dah macam perang antara AS n IRAQ dah. Meletop sane meletop sini. Pas bebuke sampai ke subuh. Meriah ya amat.




aku akak ank ank sdare n abg ipo

Aku ngan adik beradik tetap ambil bahagian ok, lagik2 layankan ank buah yang sorang main bunge api. Aku akak adik n abg ipo tetap perang mercon. Ditampah plak geng2 jiran sebelah. Dah bakar mercon wajib target ke sebelah. Huhuhuhu.



2 comments:

farish H said...

hayohh da beso pon men bunge api taw hahahaa

Edy Ramanov said...

salam. jangan lupa jenguk ke blog edy ya. tq.

seronoknya main bunga api. teringat zaman budak2 dulu.