Monday, April 13, 2009

| | rAncAngAn rEAlItI yAng rEAl | |

sekarang nie macam macam rancangan realoti yang menawarkan hadiah jutaan ringgit,tapi itu kah realiti hidup kite hari ini?senang cerite semua orang nak duit ajew sebab ekonomi semakin sesak.bakat tu lain kire..

AKADEMI FULUSIA
rancangan yang memaparkan realiti hidup yang memerlukan fulus sepanjang masa,pelajar pelajar terdiri daripada mereka yang telah diblacklist oleh bank dan mereka akan buat apa sahaja untuk kekal dalam akedemi sebab kalau keluar jew sure kene kejor ngan bank..

MALAYSIAN ALONG
pencarian along along yang berbakat dalam menjalankan tugas menyajar pemiutang yang lari dari membayar hutang,ujibakat serata negara bagi memberi peluang kepada along along yang berbakat.baik along bukit gantang hinggalah along khong sempadan siam..

GENGSTERZ
rancangan realiti mencari kumpulan jenayah yang memang dicari oleh pihak polis kerana kegiatan merompak serta menyamun.mereka perlu berlawan sesame kumpulan lain dari indonesia serta filipina yang kurang samseng.sure geng botak chin menang..

WANTED EARN A MILLION
pencarian kaki kaki penipu yang menjanjikan pendapatan lumayan yang kononnyer mampu melahirkan jutawan segera tidak kira siapa mangsa mereka dari surirumah hingga drebar lori.mana mana skim cepat kaya serta piramid bolehlah menaja rancangan ini kerana bakat bakat baru dapat dicungkin disini..

BINTANG ATM
rancangan realiti untuk perompak ATM yang cekap dalam teknologi peranti terkini,penyamun yang menunggu mangsa di mesin mesin ATM serta perampak ATM yang cuma guna lori tunda untuk curik mesin ATM skali.rancangan in diterbitkan oleh pihak polis dan semua pesertanya bukan menjadi bintang tapi sure jadi banduan terkenal..





1 comment:

farish izaryl @izreez said...

lucu la arez ni! hahahah kemen bintang atm lg wakakakak